Gepland Programma

Ze zeggen dat regeren vooruitzien is….

Hier de activiteiten die wij komend jaar gaan (of willen) organiseren. Alles onder voorbehoud, houdt onze website, nieuwsbrief en/of facebook in de gaten!

Help jij mee??

Iedereen is druk. Maar graag houden we ons mooie dorp sociaal en actief. We organiseren steeds meer in commissies, zoals Kinderen Op Stap (KOS), de burendag, de toertocht etc. Daarmee blijft de ‘werkdruk’ laag en de gezelligheid hoog. Mooie combi, toch? Maar daarvoor hebben we wel meer mensen met goede ideeën nodig.

Dus heb je een mogelijkheid, kans of goed idee? Alleen of met een groepje? Meld je dan ajb bij iemand van het bestuur of via de mail!!

voorjaar/najaar 2024

Kinderen op Stap

ca. 10 workshops voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Tekenen, karate, drama, knutselen,  een computer bouwen, kaarten maken, etc. etc. Voor ieder wat wils. Het programma wordt gemaakt én verzorgd door een werkgroep van enkele ouders en Dorpsvereniging Polsbroek.

5 april 2024

Ledenvergadering

Terugblik van het afgelopen jaar. De evaluatie, het financieel verslag en de planning voor komende jaar. Personele wisselingen in het bestuur en de commissies. Niet te lang, dan blijft het gezellig!

locatie: Dorpshuis.

aanvang: 20.00 uur.

za. 20 april 2024

Oldtimertoertocht

Meer dan 100 oldtimer trekkers rijden een toertocht door de Lopiker- en Krimpenerwaard. Een mooie route van ca. 60 km. Start en vertrek zijn in Polsbroek. Lunch wordt halverwege de route, op locatie verzorgd. Leuk om te rijden, leuk om te zien!

Meer info: klik hier

347142383_1730920433990928_1870454572316782961_n

9 mei 2024

Dauwtrappen

Sinds 2023 gaan we mee met de landelijke traditie. Met Hemelvaart organiseren we ’s ochtendsvroeg een leuke wandeling door de polder. Onder leiding van onze eigen Natuurmonumenten Coördinator Dirk – Jan van Roest. Graag vooraf aanmelden via ons mailadres!

3 tot en met 7 juni

Avondvierdaagse

Je kunt meelopen in 2 verschillende routes: 5 of 10 km. Na het volbrengen van vier (van de vijf) avonden ontvang je een herinneringsmedaille!

19 t/m 23 augustus

Huttendorp

Feestweek! Bouw en timmer je eigen hut. Rondom het timmeren zijn er tal van activiteiten in en rond de feesttent. Locatie is het trapveldje aan het eind van de Jonglevenweg.

za. 28 september 2024

Burendag

Ontmoet je buren: oude, jonge, oudgediende, import. Burendag is de dag van het jaar om elkaar te ontmoeten en te leren kennen.

za. 16 november 2023

Intocht Sinterklaas

Traditioneel komt Sinterklaas na de landelijke intocht gelijk door naar Polsbroek!

13 december 2024

Kerstmarkt

We organiseren op ons dorpsplein de kerstmarkt van Polsbroek.

Leuke kraampjes, activiteiten en heerlijk eten & drinken voor jong en oud.

Wilt u meedoen en denken in 2024? dan is ruimte voor deelnemers! Dus heeft u iets te verkopen of wilt u ergens aandacht voor vragen, doe gezellig mee. Vragen? dorpsverenigingpolsbroek@gmail.com